Fancy a Fuck?

har varit ett mycket trivsamt sista dygn kan man säga.
Igår var det kåren för tack gasque med våra ettor. Hade lite för ferre hemma hos Anna för lite dricka o massa Guitar Hero.. jag måste påstå att sing star är mer min melodi o mycket roligare!!!!
Vidare till kåren för lite potatisgratäng ( ovanligt att man får de på kåren) o en kycklingbit o lite lambo drickande.. haha.. hör till kåren så det skriker om det. Gå runt med klet på toppen i håret efter att ha hällt massa öl o cider i det, varför får man aldrig upp de där sista dropparna??? Fick en skrattattack med Anna för att hon är sjukt rolig vilket ledde till att Anna nockade den enda flaska som stog på bordet m henne ögonbryn. jag var den enda runt bordet som uppmärksamade denna roliga händelse o låg dubbelvikta av skratt så tårarna sprutade i 100 år.
Tillbax till mellanfest hos Anna då vi denna gång totalt bojkottade Guitar hero o utövade diverse danser till gamla godingar. Madonna - Like a virgin. Nockade Nina när jag skulle demonstrera golvpartiet. Sorry baby! Kom även på en ostbågedans som går ut på att man helt enkelt skjuter fram höften så man ser ut som en ostbåge sen gungar man lite.. mycket fancy. Spice girls o Dirty Dancing soundtracket var även välspelade under festens gång.
Kvällens mest uttalade kommentar : " Vem är det som har fisit?"


Tillbaka till kåren för lite röjj på dansgolvet, mingel o ciderdrickande. jag o Erika lyckades hålla ihop hela kvällen, helt otroligt o det var en riktigt rolig kväll =) Med erika kan det aldrig bli tråkigt=)


Idag skulle vi i vår basgrupp skriva på vårat arbete som är hög hög hög hög grad att vi börjar med meeeeen eftersom vi alla befann oss på kåren igår vart det inte mycket till arbete idag. Mest skitsnack.... okey, bara skitsnack!
Ikväll fick jag nöjet av Erikas sällskap här hemma för lite onyttig mat o Notting Hill tittande.. Love that Move!

Imorgon kommer Joel hit med någon överraskning som jag har försökt luska ut sedan i tisdag vad det är. Ledtrådarna gör mig bara mer o mer förvirrad.
Det kostar 300 kronor
Det är något man har i köket
Det är 4 lika dana grejjer
Det går inte att säga vilket material det är för då kommer jag veta vad det är?
WHAT? Fattar ingenting. men imorgon får jag veta=)

Nu är det bädden för imorgon bär det av till bibblan för plugg!!
Kanske lägger upp litre bilder läjter sen gårdagens knasiga kväll..hihi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback