Fan Va Mycke Jobb För Lite Krubb!

Min micro beslöt sig helt plötsligt för att lämna mig på Nyhemsgatan 26 helt vind för våg en dag. Mircon bytte ut sin väl utvalda plats under mitt skrivbord (26 kvm) där den även figurerade som en fotpall under svettiga timmar med hemtentaskrivande till en container på tippen. Jag bestämde mig då för att jag faktiskt inte behöver en micro, använder ju inte den liksom så mycket iaf... öhrm.. alternativt det enda transportmeldel jag har i H-stad är min cykel vilket gör det lite komplicerat att forsla hem en micro. Idag, as we speak faktiskt, skulle jag värma på lite kyckling o ris som blivir över o insåg att min kära micro hade varit väl behövlig nu. Istället behöver jag brassa upp skiten på en ugnsäkeform o in m den i ugnen. Tar ju fasen 100 år innan det blir klar. Nu ligger det där inne o ser torrt o bedrövligt ut.. Åh.. Damn!!!! Investering i en micro OMGÅENDE för tusan!!!!!!!!

Inte nog med det, hur mycket disk får man liksom inte. Iställer för aqtt slänga in platsburken i micron har jag nu en platsburk, en ugnsäkerform OCH en tallrik.. Inte ett rätt över detta!
Fy bubblan!!!

Snart beger jag mig till gbg för några dagar av myspys =) Där finns det heller ingen micro förövrigt, man skulle kunna kalla oss lite av ett bohem par..höhöhöhö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback