Bulle!!!

Att man ska va så förbannat oteknisk.. o varför varför varför klarar man tekniken galant första gången man ger sig på skiten o andra gånger funkar det inte? jag talar givetvis om min digitalkamera jag fick av Joel i födelsedagspresse. Hur jävla svårt kan det va att överföra korten till datorn, jag har ju som sagt gjort det innan.. men nu, nej för helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOTGÅNG MOTGÅNG MOOOOOOOOTGÅNG!!!

Text e sååååå trisst . Bilder e såååååå kul.. Yepp yepp!

Helgen har spenderats i Gbg hos kärleken m mys o pys o för mig även väntan. det suger när man jobbar varanan helg så en av oss får underhålla sig själv på dagarna, särskilt att de har långlördag på Ikea... klockan 21.... det är enbart det jag säger. Själv hade mästerkocken under denna långa dag tänk sig en strålande perfekt middag tills mannen kom hem, planen gick i stöpet kan man säga. MOTGÅNG MOTGÅNG MOOOOOOOOTGÅNG i köket. Hur lätt är det att göra tzatziki utan rivhjärn.. justde.. klart det inte blev bra. o arg va jag också, inte alls romantisk som tanken va..haha.. men men! Ska fan ha revansch på den maträtten!! Med rivhjärn o helst biffar som inte sitter fast i botten på stekpannan som kolbitar!

På fredag är det tenta.. Ji--fucking-ppi! Vi får se hur det går. jag o Nina har flitigt suttit på bibblan idag o pluggar ätit frukt o sen skulle jag prova på en sån där energi bar som man kan äta istället för en måltid... förbannat äckligt, då var tom mina fastbrända biffar godare. Jag slickade av chokladen på den o slängde resten.. höhö!

Nä, nu ska jag läsa Kelly´s kognitiva personlighets teori innan bädden väntar(det gäller ju att va ute i tid m tentaplugget liksom)... Nån som är avis??

Morsning!

Kommentarer
Postat av: Joel

Jag ska hjälpa dig ;) .. Längtar tills imorgon finsate diamantis! //DinMan

2007-11-02 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback