Tjo, Tjim o Splash!

Oh what a day!
Var första gången på 100 år som jag har varit helt ledig. Ingen skola, inget jobb, inget plugg.. no nothing!
Tog mig en låååång sovmorgon för att vakna upp utvilad o med nya krafter! Ringde alla viktiga samtal som har legat på hög ett tag o röjde undan det värsta stöket i lägenheten efter helgens olika events!
Sen åkte jag, Cissi o Nina till simhallen o motionsimmade jääääätte länge för att sedan leka lite i vattnet, åka kana o jag hoppade till o med från 3:an.. det ni!Efter det satt bikinitrosan uppe i livmoderhöjd o bikinitoppen som ett halsband. Kan konstatera att jag behöver köpa en bikini som är till mer för lek o bad än för stilla liggande sommarsolning! Efter lite bubbel bar det av hemåt igen för att senare hojja in till stan. Beställde klipptid som är mycket nödvändigt o köpte lite onödiga saker.. Opps!
O sen hände något som aldrig har hänt innan, Joel höll på att få en hjärtattack när jag berättade följande i telefonen:

J - Vad gör du?
C - Inte mycket, läser i den nya boken till plugget och lite o så där!!!!
J - *tystnad* va?? O fan.. eller jag menar va bra, lite ovant att höra att du sitter o pluggar bara!

Yepp. man kan säga att jag pluggade frivilligt idag. Är ju liksom 100 år till nästa tenta, behöver ju inte börja nu igentligen!!!


Avslutar detta blogginlägg med ett bildspel.

2 Bevis på att jag är värdelös på hushållssysslor:

image371image372

Tycker att blomman ser piggare ut på bilden än i verkligheten.. Any ways.. Skiten dog på 2 månader, trodde det skulle va en omöjlighet att ta dö på en garderobsväxt på 2 månader men men!

2 Bevis på att jag har sjukt rolig humor:

image373image374

PS. Imorgon får jag bilsjuss till jobbet.. LYX!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback