För att sedan...

Idag har jag målat hela dagen på jobbet. Det tog mig o Linda 2 timmar att välja färg på färghuset o sen blev det ändå inte bra. Finns fan inga bra färger att ha till bruna soffor. Den lilla söta rosa rollen jag målade med såg efter ett tag ut som något dött o blött. Typ en kloakråtta, super äckligt!

Imorgon ska jag simma igen. Damn I´m gOOd! Sen ska jag frisera mig på något stajlish vis för att senare förmodligen dricka lite vin med Mina Favvo Erika! För att sedan gå upp dagen efter för föreläsning. För att sedan åka till Gbg. För att på fredag åka folkrace (Me gonna die) för att sedan få gratis mat o sprit på Avenyn. För att sedan måla lister o mysa en hel helg! Men just nu ska jag bara krypa ner i sängen o päsa!!! mMmmmm!


Capri-Sonne på er allihopa! (det är en jucie man köper i små roliga paket man dricker med sugrör, men jag tycker det låter som hejdå på något exotiskt språk. Det betyder säkert hej också på det språket, typ som Aloha....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback