Wow, Yeah Hows Up For Round 2?!

Japp.. två dagar av fest känns kan jag tala om. man är ju ingen ungdom längre. Gårdagen segstartade hemma hos Becca.. Alla satt mest o stirrade tomt ut i luften tills vi rykte upp oss o klappade igång kalaset på riktigt. Första glaset med vin var ett helvete, såååå äckligt. man ska inte dricka samma sak två dar i rad. Var en sväng upp till Madde också, sjöng dock ingen kareoke o jag e själv lite förvånad att jag höll mig på mattan sattsejja! Sen var det Café för en cider för att senare knata vidare till Moon.. var himla trivsamt må jag säga.. Va rejält med spexande på dansgolvet, galet kul! Lite mat på gyllene måsen sen hem hit för en till liten efterfest med mjusick o dyligt..

Nu är Nina på väg hit för lite pizza o skitsnack.. Mums


image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback