Värme!

Det är verkligen varmt ute idag!Kom precis hem från en långpromenad mer Erika o termometern står nu på 17 grader kl 22.30 på kvällen. Innan idag var det 26.. o happy day! Knatade iaf runt i industriområdet innan vi kom fram till östrastranden. Var lite sugna på ett dopp, men hade nog förmodligen varit isande kallt... Skönt med lite skitsnack iaf..=)

Annars har det mest varit plugg idag, har kommit en bit med b-uppsatsen nu, hela 14 sidor tror jag det var.. 10 to go!! Jag är inte deprimerad längre, det gick över. Det är det som är så bra med mig, jag är inte direkt deprimerad så länge, bara några timmar lite då då..

Kollade på femman innan om Tourette syndrom.. hihi.. rätt kul!! Har ju själv någon form av tics varje gång jag ska lämna lägenheten då jag måste kolla så att spisen är avstängd typ 5000 gånger. Måste sedan gå ut ur lägenheten o sen gå in igen o kolla en sista gång o säga "noll, noll, noll, noll, noll" sen e jag redo att gå. Som tur är har jag inte några verbala tics även fast det också är rätt skojj.. Gå runt o skrika köns- och avföringsord eller voffa hela tiden..
En annan sjukdom som jag anser vara rätt komisk är Narkolepsi. Tänk att somna hela tiden.. man måste vakna på galet konstiga ställen hela tiden om man åker lokaltrafik.. hihihahahoho!

Nu blir det chill i soffan!!!


Kommentarer
Postat av: max

tjenis där.. tycke du hade en riktigt fin blogg.... mycke trevligt att få läsa den... speciellt de me kåren och de me lokaltrafiken haha... knäcker.. ska fortsätta kola in din blogg i mellanåt...
tjenis penis.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback