Vackert Väder!

Sicket vackert väder det har varit idag, helt lovely! Jag, Nina o Shilan har legat här utanför på en filt o jobbat med opponeringen, vaaaarmt..=)

Igår var en trivsam dag. Lite lek med Erika.. eller lek o lek, först var vi här hemma o då städade jag o sen åkte vi hem till henne o så städade hon.. haha.. sen tränade jag o efter det var det ut till gettot för första gången!!! Svettlana o åska som fasen!!! Men det var naaajs! KaBoom!!

Nu blir det en liten promme i solen med Nina, att sitta inne i detta vädret går fetbort!!

Här även kommit på att min nya frisyr kan ha en viss likhet med Gustav Vasas frilla.. Känns väl så där, men jag går nog in frippan till helgen hoppas jag på, då för övrigt mina päron kommer o hälsar på! =)

image173
Gustav Vasa - Ve o Fasa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback