Schlager***

Idag har varit en bra dag!
Har jobbat o sålde mycket, enligt mig! Vet ju inte riktigt hur mycket jag ska sälja på min fjärde dag men 3 fåtöljer o 2 soffer tycker jag är helt oki!
Nu har jag o Nina käkat var sin pizza på medya o det var fan en av de godaste pizzorna ever.. MMMMMM!! Satt ett gäng fjortis killar brevid oss o pratade om att sätta på o suga av o dyligt. Behöver jag säga att jag o Nina inte pratade så mycket under pizzan utan satt med stora öron o lyssnade, höjde på ögonbrynen o sa några få väl valda ord till varandra i låg ton "knullar man verkligen i den åldern?" "sa han kärlek?" "vilken mörk röst han har" "åh, vilket irriterande ljud han gör med läskburken" o annat i den stilen. Sen var det en sväng förbi hemköp, köpte vars ett paket med eldorado isglassar med cola o tuttifrutti smak, gottgottigottgott!
Nu ska jag slänga mig i soffan o vila lite.. vart ju inte en så lugn kväll igår, vart däremot en jävla massa schlagerpinaler, o glädjerop som snabbt förändrades till svordommar o fuck-you-pek mot TVn när röstningen började.. jävla skitar, de kan ju ingenting om musik där nere!!! Vart sen cafét en sväng o sen hemgång.. patade med Nina i telefon o käkade ostmacka i sängen till 4, så man har ju lite sömnbrist nu!!

image130 image131

image132 image133

Här kan ni se hur kvällen börjar stillsamt med schlagerpinalerna (en rosa boa, en guldrig tiara samt ett diadem med två hjärtan på). Pinalerna skickades ett steg till höger med jämna mellanrum så det skulle bli rättvist! hade även givetvis en lista med kolumnerna Land, Becca, Nina, Cicci, Kännetecken där vi betygsatte alla uppträdanden på en skala mellan 1-10. Underkvällens gång byggs spänningen upp o under the Arks nummer var alla hyper taggade... lyckan varade ju inte länge, som alla vid det här laget bör veta,  o pinalerna slängdes åt helvete o sura miner o svordomar haglade.


Extra kärlek till fröken Freshmaker för att du har hittat hit, för att du är du o för att du lämnade en kommentar! Saknar dig o tänker på dig ofta ofta!!!!
Miss Mash & Miss Bubble får aldrig försinna!!
image135
You Know That I Love You, You Know That I Need You!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback