O De Då Va!

Åh.. Igår var så kul!!! Knatade in till stan vid 22 tiden med Nina o Marcus o tog en bärs på Caféts uteservering. Efter ett tag kom syrran dit som skulle möta Per o Oskar som var inne på cafét. så vi knatade in o jag hade sååå skojj!! Har kommit på att jag kanske inte behöver va sket full varje helg, var ju faktiskt roligare när jag var nykter!! Att det har tagit mig typ 8 år i fylleträsket att komma fram till detta! Vandrade hemåt vid 1 tiden ensam med alla fjortisar som hade invaderat stan.. haha!

Idag kl 07.00 pep larmet igång.. tror jag seriöst fick en mindre hjärtattack o det tog typ 100 år innan jag fattade vilken knapp jag skulle trycka på o vad fan jag skulle upp för??? Har iaf inventerat i ett par timmar, var snabbt o skönt överklarat o så fick jag lite lunch också..=)
Snart blir det en promenad ute i blåsten o sen kanske en öl på stan med Linda från jobbet ikväll..=)
Imorgon ska jag ju jobba min första riktiga dag o jag ska öppna själv.. lite creepy! Kommer säkert stänga på larmet eller något annat jobbigt!! Liten blund i soffan får det nog bli nu!!!

ZzZzZzZzZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback