Måndag!

Idag har jag klippt mig, blev nöjd o glad för en gång skull, så nu har jag suuuuuper kort lugg.. hihi!!
Leker lite med Erika nu, kanske att det blir en liten promme, same old!! Har även startat veckan i samma sunda tecken som helgen o krängde precis en falafel.. smarrigt värre..=)

Har även lyckats knåpa ihop tre bilder från helgens bravader. Vissa personer, jag nämner inga namn, som tar de flesta o bästa korten har svårt att få tummen ur o dela med sig av härligheten.. well well.. Får väl ta o investera i en själv snart, har ju en riktigt kamera som jag dock aldrig använder.. Känner mig helt ute när jag har den så jag liksom höftar korten lite o håller kameran lite framför ansiktet som man gör med en digital, det blir inte direkt skitbra.. haha!

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback