Maaat!!!

O vilken dag!! Började med en 20 kronors falafel på morgonkvisten för att sedan gå på ett möte i skolan. Sen var det MAxi med Nina o Nina o sen var det skolan igen för handledning. Känns lite bättre med B-uppsatsen nu, har ju faktiskt kommit fram till vad vi ska göra..haha.. nu har vi TRE veckor på oss.. skiiiiit kul!!!
Tog en strosning runt i stan i eftermiddags, jag o Nina! Mys mys o bara knata runt inne i stan o kolla läget! Hoppas vädret håller i sig så det blir lite utomhus aktiviteter om dagarna.
Nu står Nina o lagar saffranspasta.. åååh.. ska bli sinnessjukt gott!! det luktar ljuvligt!! o Eftersom jag har ätit chips till lunch är jag pritty hungrig nu..höhö!
PÅ lördag blir det BBQ-party hos Pillan på Bolmens, hoppas det kommer myket folk..=) Ska bli skojjsigt iaf..=)
Var ju på kåren igår o var som väntat lite folk, men vi hade kul iaf.. rockade en massa..=)

Nä.. nu e jag såååå hungrig så jag inte orkar sitta upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback