jag kan allt, o lite till!

Idag vart det lite after work med jobbet.. En pava vin, öl o drinkar på bulls startade kalaset med. Körde även quisen där.. jag kunde inget, så nu vet hela jobbet hur ointelligent jag är.. du tror att jag ska råplugga varenda jävla tidning på nyheter tills nästa gång så jag kan glänsa med min kunskap!! yepp yepp!
jag o Linda drog vidare till Harrys för att hitta våra drömprinsar.. du tror inte det hände o det är en helt rätt tro! var lite fulla 50 årinigar o ett gäng desperata grabbar i våran ålder.. tack, nej tack!¨

Idag har vi faktiskt kommit någon vart med våran b-uppsats. har glidit runt på ett gymnasie här i Halmstad o hoppats att vi passat in. "så jävla mycket har man ju ändå inte förändrats på fyra år, man ser ju inte direkt äldre ut än alla andra här. konstigt bara att alla kollar på en som om man vore en alien.".. meeeen, jag vet inte! Måste va för att vi är så otrolig heta o folk undrar varför vi har gått obemärkt förbi alla dessa år!

Imorgon ska jag worka, så bädden kanske vore läglig.. ska bara käka lite mat o dricka lite milk.. yes, det är så det får bli!!

image140

En härlig snart-sommar bild på köpet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback