dammit!

sicken besvikelse!!!
vilken katastrofkväll...
började med lite grill på bolmens... krängde TRE vurrar på TRE minuter på stående fot samtidigt som jag frös som satingen! Sen var det in i lokalen o det var najs(d e naaaajs) in till city o det var där det börja gå snett.. kände att jag hade 145,6 personer att underhålla samtidigt, blev lite för mycket.. o under allt tumult ramlar jag i trappan(på TVÅ trappsteg) skrapar upp hela foten o tappar min favvo fotlänk... bajs, skit o bajja skulle man kunna säga! Sen skulle jag o nina gå till MCD som vi förövrigt har bojkotta typ 127,3 gånger för det aldrig finns nårra klara hamburgare o ändå blir vi förvånade o ARGA när det inte finns nårra klara hamburgare... bajs, skit o bajja!
Nu har jag gått hem o sitter här o väntar på bättre tider!!!!

Bajs, Skit o Bajja!!!

PS. sa till vakten att de borde märka upp trappstegen med en sjukt neonfrägad tejp.. folk kan ju faktiskt dö!!!På riktigt... d ö ! ! Lajf deindjures!(=livsfarligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback