Time Is Money..

.. som våran kära skomakare i Alvik upplyste om oss.. "ni måste komma med skorna i tiid, annars förlora mycke pengar" .. Så det är därför jag nu mitt i detta förbanade tenta-snor-plugget har funnit tid att lyssna på Amy Winehouse album Back To Black jag laddade hem för ett bra tag sen.  Jävligt sköna texter o melodier.. Det här blir nog en ny favorit och hon kommer ju till Hultan också, jävligt najs..=)

Nä, borde fortsätta med tentan, har bara knåpat ihop en sida än o känner mig bara mer o mer sjuk.. uscha! Huvudet känns som en melon på en tandpetare ungefär.. *host Host*

"You Love blow and I Love puff"

"What Kind Of Fuckery Is This?"

"I cannot play myself again
I should just be my own best friend
Not fuck myself in the head with stupid men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback