Snor o Slem!

Hu,. vaknade upp idag o var dödsförkyld.. såå tråkigt!! Så nu när det har varit så fint väder hela dagen har jag legat inne, förutom en kvickis till Maxi för lite bunkring av mat då jag förmodlogen inte kommer lämna lägenheten på ett par dar utan sitta nergrävd i böcker/kopierade blad.. hu!!
Har nu iaf börjar fila lite på min frågeformulering men den är långt ifrån klar.. O fattar inte hur vi tänkte när vi skulle dela TRE stycken på böckerna.. det är nog det som stressar mig mest.. Imorgon blir det att kolla ut vad jag ska skriva om i alla böcker o bege mig till bibblan o koppa typ hela böckerna.. Hade nästan varit billigare att köpa dem, men men!

Hu.. vill bara va frisk nu o åka hem till mamma o pappa o få lite kärlek! Kanske lappa ihop infrånglidna vänskaper också.. HoppasHoppas! Har redan börjat med telefon samtal, men det är fortfarande katastrof!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback