Plugg i bok o plugg i näsan!

Jag har kommit på att min blogg är kass... helt jävla ointressant, en jävla massa felstavningar o skumma förkortningar och allmänt osammanhängande.. men WTF.. It makes me happy..=)

Onsdag var ung.. nä, det e ju torsdag idag.. Oh My, Oh My! Idag var iaf ungefär same shit som igår.. skulle gå upp vid 9 för att gå på ett möte men efter ett par tappra försök att resa mig o gå ett par steg utan att nästan svimma insåg jag att jag fick skippa mötet.. Så jag dunstade ner bland sängens svettiga skrynkliga äckliga lakan igen med torr mun o intorkat snor i/runt nästan o sov några timmar till. var iaf tvungen att parvla mig upp vid 12 tiden.. tog en kopp te o en dusch o sen kändes det bättre.. Iväg en snabbis till skolan för möte med studievägledare (blev inte direkt klokar, men fick ett trevligt samtal i alla fall)o hämtning av den förra hemtentan.. Fick VG på alla tre delar, damn im good! Ska nog ta med det hem till mamma o pappa så kanske man kan få någonting.. hihi.. typ de där fina skorna jag har hittat o är i såååå stort behov av!

Annars har jag gjort mitt bästa idag för att få någon form av plugg gjort o har faktiskt också lyckats knåpa ihop 3 sidor.. galet osammanhängande med lite ord i fet stil här och där som påminnelse att det ska läggas in något mer där eller någon annan korrigering ska göras o lite paranteser och olika stycken här o där.. Men det är en början, en vacker vacker början!!!


Nu väntar bädden (me de där härligt skrynkliga lakanen) imorgon bär det av till kopieringsmaskinen.. märkligt att jag vid varje hemtenta sitter med ett BERG av kopierade papper huller om buller, små anteckningar o pilar i marginalen o understrykningar o grejjer med ett antal olika pennor (vissa grejjer låter inte lika relevant andra gången man läser) .. men det verkar ju funka o så sparar jag några pengar på att inte beställa böckerna..  Tänkte lägga in det där citatet om att ett Geni behärskar kaos men kommer inte på hur det låter.. om nån vet kan det läggas till i kommentarerna, Tack!

God Night, Sleep Tight, And Dont Let The Bed Bugs Bite!


Kommentarer
Postat av: Den Genialiska Systern

ordning är för idioter, genier behärskar kaos. ungefär så skulle ja tro att den går sattsejja=)

2007-03-16 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback