Onani i Kalmar!


134686-65

The Glajj Familjen Nordström

Dundrade iväg i onsdags till kalmar, var häng med mor o far på kvällen o glajjprovning.. Hela familjen hade glajjprovning o tyckte det här var oooootroligt kul! Torsdag vart det IKEA med syrran, blev ganska dyrt för min del, men nu kommer jag få ett lite finare badrum och en liten mer god-luktande och tindrande lägenhet med Vanilj ljusen, mums! Fika med Moset o Plonken på kvällen. =)
Fredag vart det stan med syrran och en hoppande-på-kryckor-Lina Holm.. var mys med lite kollande i affärer o en fika.. Sen åkte jag o Becca hem o smäckte var sin kalmar pizza o kollade på en high school film, kan det bli bättre? Vaggade mig lite senare upp ur soffan o åkte hem till Mitt Mos med en vinare i högst hugg.. Skulle catch up lite o dela på vinaren, meeeen.. När det är Miss Mach o Miss Bubble som ska ta det varligt blir det givetvis motsatsen.. Det vart en utgång med buller o bong på Ernestos.. Gick lös på det stora kanonerna i baren - Tequila o Mintu shots.. efter det var det pritty kört.. haha!
Satt i Moas kök o väntade på att världen skulle sluta snurra o ringde massa fyllesamtal.. OjOjOj! Fick ligga med lite halv öppet öga o kolla på en lampa en stund, sen föll jag i en lättare koma o vakande upp brevid Moa, två FRÄSIGA(mamma sa att jag såg fräsig ut i ett par glasögon, vill man göra det?) brudar!! Tog mig in till syrret igen, o hur jävla kul är det att gå på syrret klockan 12 dagen efter dagen före.. fy fan! Hem för lite softning ett tag o sen bar det av till Åsa, AnkiPlonk med såklart.. lite mer vin o snack o sen Ernesto igen.. Var roligt även denna kväll, särskilt den lilla twisten på slutet när vi stötta ihop med Krister Lindarv ute i nattvimlet, himla trivsam människa.. har även hans nummer, då han promt ville visa att han hade Onanilåten i kareoke version som ringsignal... Erkände dock för han att jag tyckte det var en skit låt, tilla dock snabbt att den var rolig.. Haha!
Idag har det vart fika på uteplatsen, grekiskmat o en bilfärd hem.. Nu ska "mammas lilla salladsblad" snart knäcka sig i bingen, damn i´m trött!




..Kärlek i Överflöd till alla Kalmar Klimpar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback