Home Sweet Home!

Imorgon lämnar jag o Becca Halmstad för att brumma hem till Kalmar i Frankie för lite häng med övriga familjen.. Längtar som fan hem! Få lite kärlek o mat.. höhö! Syrran ska ju gå på Re-union med klassen från 9:an.. 10 år sen hon slutade där. Tanken slog mig precis att det är min tur om två år.. Gaah! vad har jag gjort på dessa 10 år igentligen.. Creepy! Jag är iaf glad att jag inte är 15 bast o går i nian iaf, fy fan vilken liten ligist man va.. jiiises! If mama only knew!! Haha!

Borde göra det "sista" på hemtentan idag, men oooorkaaaaa.. Får helt enkelt ta med datorn hem o plugga lite. Bra att visa mor o far att man e flitig i sitt studerande.. =)
Nu blir det lite föda..

134686-63134686-62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback