God morgon världen!

Idag tror jag att jag klev ut från mitt vinterskal.. Vackra vackra sol!! Tänk att lite sol kan få en att blomma upp, i love it!! Hela Nyhem var full med folk som grillade o gassade i solen idag.. själv blev det som vanligt en halv föreläsning, kunde inte med att gå in o sätta mig igen efter rasten, så jag Nina o Anna gick hem till Anna o satt på hennes uteservering o drack kaffe(saft för mig), åt ballerina, rökte o snackade massa skit.. otroligt trivsamt!!
Sen vart det gymet för första gången på 2 veckor, kändes nästan konstigt att vara där efter så lång tid..haha.. men nu e det gymet minst 5 dar i veckan som gäller.. Oh yeah!

Nä, nu blir det snart bädden.. föreläsning vid 9 imorgon.. snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback