Funderar!

Att någonting så långbort kan kännas så nära!
Att ord kan beröra på det djupaste plan.. Ord från en främling sätter tankegången på max och får mig att fundera över vad det är jag värdesätter i livet. Varför tycker jag att mitt liv är piss ibland för att jag t.ex. inte har pengar när alla mina nära o kära är friska o krya? Har jag glömt allt det jag tänkte och lovade mig själv för 7 år sedan?  Det är bra att man får en lite påminnelse ibland.. Är allt detta klagande nödvändigt? Är det svårt att ge en spontan kram eller säga "Jag älskar dig" till någon som står en nära?

Skärpning på mig ( o det flesta andra också tror jag) Uppskatta och ta vara på det du har idag för imorgon kan det va borta!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback