Damn! I´m Good!

Har suttit här o skrivit jäävligt flitigt tydligen för helt plötsligt när jag skulle sätta dit sid nummer var jag på sida 6.. SEXY SEXY SEXY!!!  vilken innebär att jag bara behöver skriva 2 sidor till.. Sweet baby!

Plus att jag i ren desspiration, efter att ha snytit mig var 30 sekund hela dagen,  letade igenom varje lite skrymsel av lägenheten för att hittade ett nässpray (det andra tog slut idag) o hittade ett.. blev värsta rock-pose-hoppet.. handen med nässprayet uppsträkt mot taket o ett hopp med särade ben samtidigt som jag skrek "YEAH" o en fin landing lite på sidan med böjda ben.. ja, ni förstår!!

Nu är det nog slut pluggat för idag, borde kolla igenom vad jag ska skriva imrgon, men vi får se.. DISCH DISCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback