Viking RödSkägg!

Om exakt på pricken en vecka brummar vi iväg till Hultsfred. Håller på att ladda upp med bara massa mjusick jag ska lyssna på där. Plus John Mayer såklart, e galet kär i han , det blir liksom bara bättre o bättre ju mer man lyssnar.. så han får va med mig denna veckan också!

Precis nyss idag blev det lite jobbigt. Jag kom utsjungandes med en mycket falsk ton med omatchande mjukiskläder, håret på vift o förmodligen köttfärssås på hela hakan från min lägenhet för att dundra rakt in i alla mina grannar som hade någon form av konferans här i korridoren.. Mumlade fram ett snabbt hej o masade mig igenom folksamligen med tvättkorgen i högsa hugg.. det ENDA jag tänkte på var det förmodliga oranga skägget som prydde min haka o att mina mjukisar inte direkt är smikrande för min annars så heta, smärta bakdel! Var jääääättelänge i tvättstugan..

Ibland är det liksom lite tråkigt med sommar, vad hände med TV tablån? Finns ju inget att kolla på, inte undra på att man blir halvt alkolist på sommarhalvåret, finns ju inget att göra. Tänkte att jag kanske kunde ägna mig åt min lilla nördhobby - spela yatzy på nätet men inte ens det funkar.. Ingen Tv ingen dator. riksen är då stor att det blir galet många tråkliga inlägg här på den lilla bloggelibloggen!

jaja.. får väl läsa en bok, skriva en dikt, virka eller måla en tavla eller något annat estetiskt jag OFTA OFTA OFTA brukar göra med rofylld klassisk musik i bakgruden. Brukar sedan avsluta min estetiska verksamhet med att meditera ståendes på huvudet samtidigt som jag dricker en kopp med örtte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback