Tvättproblems!

Tvättproblems jag stöter på under några intensiva timmar av tvättning.

1a. Vad ska gå i vilken hög?

b, vilken färg tvättar man nylonstrumpor i?

c, vilken färg tvättar man en svart/vit randig tröja i? det e ju liksom lika mycket svart som vitt på den, så är det då vitt eller kulör?

2. Hur mycket var klockan när jag la i tvätten, ska jag vänta lite till eller ska jag chansa o gå bort den ooootroligt långa sträckan på ungefär 2 meter o kolla.

3. vart fan tog en strumpa vägen? Kolla påslakan till oändligheter,.. givetvis så ligger den obligatoriska strumpan undrer sängen, att man aldrig lär sig att kolla där!

4.Hur var det jag vek lakanen förra gången o gången innan dess o gången innan dess så det får plats i lådan på bästa sätt.

5. Aah, tvätten e klar,!meen, vad är det fröken har på sig om inte de där skit skitiga favvojeansen.. Damn!

Så ansträngande att tvätta.. fy fasiken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback