Tre små bilder o en dialog!

  
Gårkvällen!


Konversation jag o Becca hade på MSN tidigare idag:

Becca säger:ja tror ja såg en hora när ja hojja hem innan...iaf fasligt likt en sådan...

Fröken TreStjärnig säger:jaha.. va roligt att det finns sånna här i halmstad..

Becca säger:javisst

Fröken TreStjärnig säger:trodde de höll till i storstan!

Becca säger:hons skjol va så kort så man såg skinkorna. å så va den av latex

Fröken TreStjärnig säger:haha.. hade hon kasslerstrumpbyxor på sig?

Becca säger:så hade hon en handväska i matchande latex

Becca säger:nä hoon hade inga strumpor... kanske inga trosor heller... ja såg bara skinkor...å höööga klackar

Fröken TreStjärnig säger:jaha, men då var det nog ingen hora, alla horor har kasslerstrumpbyxor har jag fått för mig. Det var nog bara nån med sjukt dålig klädsmak!

Becca säger:å nån liiiiten itzibitzi tiniwini topp i en porröd nyans

Fröken TreStjärnig säger:hmm. kanske va en hora iaf.. hade hon uppsatt lång hår?

Becca säger:nä hon hade kort, typisk hemma klippning me lite illröda nyanser i...
Fröken TreStjärnig säger:oki.. ja, kanske va en hora då!

Becca säger:http://imagesforum.doctissimo.fr/mesimages/1177944/latex%205.jpg

Becca säger:ICK!

Fröken TreStjärnig säger:haha.. va fan ska man ha en sån till?

Becca säger:ja d undrar man!

Ett mycket mycket givande samtal måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Shilan

Tjena tjejen. Snart gäller det" Det ska bli grymt kul verkligen, men lite nervös e man ju.. såg ditt sms men jag har inga pengar på mobilen.. Vi får höras imorn elr nåt =) Puss så länge

2007-06-10 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback