Oh My!!!

Ikväll har jag o Linda varit ute i Frösakull för lite grill o öl.
På bussen in var det gaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet mycket fjortisar som skröt om hur mycket öl de hade druckit o hur fulla de var ( vid 19.30???) de drog även "en busschaufför" med barnförbjudna texter ett X antal gåner..suck, därför man aldrig åker buss.
Lekte lite med söta William när vi kom fram, kickade fotboll, brumade bilar o dansade, William o jag.. sån raring så det heter duga! Sen vart det grill o öl.. så gott, så gott! Jag o Linda knatade iväg till bussen o blev über lyckliga att inte de jobbiga fjortiskillarna var med... lyckan varade inte länge då det i tylösands centrum dundrade på ungefär 40 fjortisar.. oh my... Damn, jag e glad att jag inte precis har slutat nian.. fy fasen!
Nu ska jag vidare på nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback