Nationaldagen!

Idag har jag, Nina o Linda varit på kändisspan inne i stan. Dagen till ära skulle ju Kungen o Drottningen komma på besök för att fira Sveriges födelsedag med oss!
Vi dundrade först in till stora torg men det var så tråkigt så vi gick vidare till Nissan eftersom kungligheterna skulle åka Paddan o vi ville ha bra platser (haha) satt där o väntade tills båten kom förbiglidandes o vinkade som idioter.. Mitt öga snappade även upp att Per Gessle var med på båten o jag blev lite kär. Satt o väntade typ en halv timma tills båten vände o upprepade samma prosedur som innan. Gick sedan vidare till bibblan för de skulle komma dit såg dem knappt när dem gick in men de gick preciiiiiis förbi oss på utevägen. Känner mig nu som en nära bekant med Gurra, Silvia o Perry efter ett par timmars span på dem. Efter allt detta jagande o väntande gick vi o åt kycklingvingar på Harrys, galet gott. Känns dock som hela jag är marinerad med det där kletet som är på dem, en dusch kanske.

image207
 

   
   
image208
Om Man Ska Gör Något Ska Det Göras Fullt Ut - Vinka o Med Kameran i Högsta Hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback