För Tidigt...

...Det är vad det är.. Syrran ringde pigg o med en klämkäck stämma "När ska vi åka till stranden?" Själv låg jag halv medvetslös i sängen men har jag parvlat mig upp så inte halv dagen går innan man tar sig ut.

Pipet i mina öron är enormt, var ju någon form av konsert uppe i ägget ,aka. Bubblan som jag såg att det hette igår, o ljudnivån var galet hög! så nu har man väl bättrar på sin tinitus lite till... Damn! Längtar förbannat mycket tills imorgon, hoppas hoppas hoppas det blir bra väder hela nästa vecka, det ser lovligt ut iaf =)
Nä, nu blir det stranden o sen hem o packa o städa inför min lilla trip..=)

Körde btw bil igår för första gången på jag-vet-inte-hur-länge, körde såklart fel o fick köra runt halva stan för att ta mig hem på en väg som jag har cyklat ungefär 2 gånger om dagen sen jag flyttade hit.. well well! Hem tog jag mig iaf..

Nä, som sagt.. Vamos a la playa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback