Afton!

Idag är det midsommarafton.. o det regnar ute.. Big fucking surprise för det gör det ju inte varje år. Probsen nu är ju vart vi ska va o äta sill o potatis o jordgubbar o glass..? jaja, det löser sig!

Vaknade upp till ett fin fint SMS som vanligt, lyckliga jag! Sen har jag o Nina legat i sängen i ett ex antal timmar.. vart ju mårtensson o kareoke igår, fast ingen sjöng.. den där som har hand om det är knäpp, tar bara upp stammisar som får sjunga.. asshole!
När jag duschade  idag kom jag på att jag faktiskt aldrig har borstat tänderna i duschen så det har jag gjort idag, det var skojj.. Duscha o borsta tänderna samtidigt, små barn roar sig lätt=)
Idag hoppas jag på att få träffa den underbaraste, vi får se om han dyker upp, då skulle jag bli en lycklig stjärna!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback