8 sanningar till varför jag ej tränar idag!

Ett gäng anledningar till varför jag inte har/ska tränar idag...

- Jag har jobbat hela dagen o förtjänar lite slapptid.
- Det regnar ute o då blir träningskläderna blöta (oki, det regnar inte längre men det har gjort hela dagen så det räknas iaf)
- Skorna blev blöta innan idag o jag har bara ett par skor(öhrm), måste alltså ta mig till träningen barfota isf.
- Min sadel var blöt när jag skulle cykla hem så jag stog heeeela vägen hem, nästan som ett helt spinningpass.
- Jag borde städa idag (borde, inte ska men det räknas också)
- Har inga batterier i min MP3 o då är det inget skojj o träna utan mjusick!
- Det fanns nästan en tvätt tid idag(hade kollat fel) o det e typ skiiiiit fullt på tavlan, finns inga tvätttider på flera år så jag behövde verkligen den..
- Jag e hungrig! man kan , platt fall bara  rakt ner på gymnastikmattan, om man tränar utan krubb i kistan sattsejja... det e sant!

Imorgon, imorgon kanske att jag ska träna då, kanske kanske.. Vi får se..


Kommentarer
Postat av: Shilan

Tjena Tjejen! Såg ditt mess, men jag har som vaanligt inte pengar på mobilen..Men va härligt me killen iaf..är ni ett par numera? ;) Scyssta Bilder! Finns det fler? Jag kanske snor ett par :P Ha det underbart !! Puss

2007-06-28 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback