Sol Underbara Sköna Sol!

Välkommen gröna granna sköna sanna sommar, du kom fucking finally!!! Idag har jag legat ute på gräset i ett par timmar o stekt.. bokstavligt talat.. imorgon blir det playan om vädret håller i sig så man kan ta sig ett dopp lite då då=) Nu håller jag på o städar o det tar som vanligt lika lång tid, Bloggpaus nu o snart matpaus.. sen ska jag dammsuga heeeela lägenheten, tänkte tom dammsuga ett par byxor som har massa ludd på sig som omöjligt går att skaka eller rolla bort!!! Mysko!
Ikväll blir det nog minigolf med Linda o Johan, Vet att jag kommer bli sur o arg för det kommer gå dåligt men skit samma..=) man får ju offra sig för laget ibland..!
Hoppas vädret håller i sig till helgen, Systrarna Nordström ska på roadtrip till Götet för lite fin fin fin fin fin fin fin fin fin fint umgänge o mys o pys o skojj..=)

Kommentarer
Postat av: Juvelen

Ja har fler kort ;) Längtar efter din röst ikväll.

2007-07-16 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback