Skit Bra! Verkligen!

Japp.. då var man lite sliten igen då.. Vart en liten utgång igår iaf.. Leffes för första gången, lite av ett skitställe vill jag påstå.. så det vart en sväng in te stan också..=)
Idag har jag jobbat o med tanke på det fina vädret idag var det inte allt för många som va sugna på att köpa soffa.. Man skulle kunna kalla denna dag för "trädgårdsarbetets julafton" var människor o portade i varenda lite trädgård.. Nu blir det snart att duna, är ledig två dagar nu.. o happy days! Om det är sol imorgon så ska jag pressa pressa pressa.. försöka få lite färg..=) Ska även städa o träna är planen... yepp!

Sa för övrigt till en kund med min fina whisky stämma att "det är en skit bra soffa" skit bra.. helloooooo.. Behöver jag säga att det inte blev något köp?!

Nä.. back to bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback