Kalmar..

Ett par finfina dagar i Kalmar är  nu avslutade. Aisha är ju hemma från Madagaskar, så självklart go jag tillfället i akt o åkte hem för lite umgänge!
Började söndags kvällen hemma hos mig med Aisha o Nina med god mat, vin o massa prat. Sist vi träffades alla tre var på min födelsedag förra året, ungefär 9 månader sen så det fanns ju en heeel del att blurra om..haha

På Måndagen åkte jag o Aisha in till stan o mötte upp Lina för en fika. mycket smarrigt.. sen brummade jag vidare hem till Moa för lite till fika ute på ballen, Anki kom också förbi en stund. Efter ett par timmar där va jag hemma hos Yasmin, Aishas storasyster o fick träffa Lia för första gången, vilken köttbulleunge, vill äta upp..=)
Sen vart det grillning på kvällen med Lina o Kalle, Aisha, Nina o sen några fler av Linas o Kalles kompisar. Vart Kubb o "med andra ord" spelande o "tjejlaget" vann varje gång.. såklart..=)

Idag har det varit lite häng med brushan för att sedan brumma hemåt igen.
Om en timma blir det en liten roadtrip till Båstad för att kolla på bratsen.. haha!

Vad jag har lärt mig under ca. 6 timmars bilresa:
- Det finns ingen Airco. i Frankie(Beccas Bil)
- Man blir svettig i pannan när man kör fel
- Det är tråkigt att tuta i Tutaryd när man är själv i bilen
- Man kan sjunga hur högt o falskt man vill, bara jag som hör iaf
- Om man svänger för hastigt i en kurva så ramlar mobilen ner på golvet
- Om man försöker hitta mobilen på golvet vid ett rödljus börjar bilarna bakom tuta på en när det blir grönt
- Många av mina gamla goda brända skivor är det repor i
- Det är svårt att smsa när man kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback