Flit o Flås!

Idag har flitets lampa lyst över mig, det händer inte ofta men när det väl händer händer det till 100%.... typ iaf.
Fick något ryck idag o tänkte att jag skulle laga tacopaj. Dundrade inom affären på väg hem från jobbet o inhandlade födan. Degade o köttade o knådade o stekte o blandade o gratinerade så det stog härliga till.. om det blev gott? hmm.. kunde blivit bättre! Jag är dock sjukt nöjd med själva degen (salt, mjöl o vatten) blev himla bra må jag säga! =) inte som förra gången i Kalmar när jag skulle överraska mamma med lite fredagsmys med tacopaj o det var deg öööööööööver allt i hela huset. "Åhhh.. va fint du har gjort det" jo, hon missade ju min panikstädning som utövades under en kaskad av köns- och avföringsord!

Har samtidigt kombinerat denna avancerade matlagning med att städa och tvätta. Så nu är det fint o rent, ljusen är tända mysfaktorn är på topp! Hade velat ha lite myspys sällis.. På Söndag, underbara söndag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback