Sleepy..

Oj.. vråkade visst somna vid 20 igår o vaknade vid 12.30... måste ha vart pritty trött!! Har också varit jorden runt i mina drömmar tror jag, kul att träffa Asiah.. Har även dödat o varit med i en film.. En intensiv natt!!

Body Jam igår, blev kär i den Indiska delen.. sjukt skojj.. hihi!!
O sen vart det en promenad o häng med Anna.. också skojj.. Fick även låna Ringen-filmerna av henne..  så nu blir det maraton i helgen..=)

Fan vad det suger att inte ha några pengar.. Ska söka jobb nu.. håller på att skriva CV nu.. har ju så sjukt mycket fritid.. igår städade jag kylskåpet för jag inte hade något att göra.. hur fucked up är inte det!

Idag blir det nog mer städning av något onödigt ställe o sen blir det spinning o hem till Erika.. ingen kåren dock.. FÖR JAG HAR INGA PENGAR!!!!!!! gaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback