Jharg Eälskhar Åhrey!

Då var man tillbaka i Halmstad.. Möttes som vanligt av blåst o pissregn... !!
Åre var helt Outstanding! Kom upp i fredagsmorgon efter en lååång tågresa ihopknycklad i ett mini säte! Micke kom också upp samma dag =) Installerade mig i stugan med 6 vuxna, ett barn o en bäbis. Upp till fjällgården, fanns nästan ingen snö, besvikelse! Kollade när bandet repade med Linda Lampenuis o Janne Schaffer, vet inte om de stavar så, men skit samma! Sen var det duschning i relaxen, helt gudomlig dusch.. Me Lööööv! Sen vart det efterski.. Micke är het på att dansa, ska lägga upp bilder sen när de är framkallade. Utgång på kvällen med Max, Nina, Micke o Pelle.. Hade galet skojj... fan vad vi knäckte på dansgolvet.. Max Break dance är svår att knäcka.. haha! På lördagen var det också en liten utgång med bara mig o Nina.
Nyår.. fick inte mat förens 23 så alla var rätt griniga.. 12 salget var som vanligt - Kort. Jävligt konstigt att stå o kolla ner på fyrverkeri, men det var mysigt iaf..=) Efter 12 blev det som vanligt fylleslag, bandet spelade ganska länge så det var värsta rock n rollen på dansgolvet..hehe! Gick ner för berget hem, liten lätt träningsvärk i vaderna dan efter. Lycka när det snöade dagen efter.. Oh Happy day! Afterski o sen till tott med Nina o Max, dansade som idioter till House.. var skojj! Gick ner för halva berget o tog massa sköna kort..haha.. slarvad nån gång under kvällen bort nyckeln till stugan *opps*
Tisdag skulle jag prova på att åka skidor för första gången... STORT SKRATT! Åkte bara röda backae.. helt plötsligt stog det en snömaskin i vägen som jag självklart åkte in i.. men efter halva backen började det gå ganska bra.. eller ja, ramlade ju HELA tiden men tog mig iaf neråt.. var helt dyngsur av svettn när jag kom ner.. Liften upp till toppen o sen ner igen o då gick det lite bättre igen, fast ramlade hela tiden så klart..lyckades lägga mig platt på magen med skidorna rakt ut med ansiktet upp mot berget. Sista biten åkte vi i en backe som var avstängd o inte pistad men där var jag riktigt het... Nina är världens bästa skidlärare o hon fick sig många goda skratt... hehe =)
Tisdag var det middag hemma med bandet o Linda o sen utgång på Bygget.. En trevlig kväll förutom en liten tvist mig o Nina emellan, tur att vi inte är långsinta!
Har varit jävligt roliga dagar med mycket snack med härliga människor.. Max o Pelle är grymma grabbar =) O Nina är såklart världsbäst, men det viste jag ju redan innan.. Blev grymt imponerad av henne på scen, helt fantastisk är hon, STOLT =)
Hemresan var förövrig riktigt piisig ett tag då jag blev omringad av ett hockeylag med 13åriga killar.. som tur var gick de av vid 2 tiden, men då var man lagom uppretad efter att ha hört deras jävla snack o skrik i 5 timmar!!!!!!!
Just nu känner jag mig ganska nollställd, har inte längtat till Halmstad nånting o funderar på vad jag igentligen gör här?? Blir lugna gatan ett tga framöver, ska försöka att hålla mig ifrån utgång tills sthlm, får se om jag lyckas.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback