I sthlm

Fy fan.. är så bakis satt jag inte kan se... det var ingen hejd på utgång igår...
Började med lite vin här hemma.. syrran o jag bara eftersom alla andra hade andra grejjer att göra.  sen bar det av till Kharmen för lite häng med Görr o lite andra suspekta människor.. o sen skulle vi givetvis vidare till kära gamla Oxan... de hade bytt vakter så jag fick stå i kö!!!!!!!!!!!!!!!! skit länge också.. sen kom vi in o dansade en massa... sen kom nina vid halv två o det blev lite dansande på bänkarna innan det bar vidare till Blue Moon o där tappade vi Becca åt Wurstets begär..muhahah.. Mötte upp Micke o hans polare där o dansade lite mer.. sen vart det efter fest hos Leffe... "va fan! du haer ju duk, blommor o dubbla gardiner... är du gay eller?" haha..
sen åkte jag, nina Micke o Leffe hem hit o splade lite Buzz.. jag förlorade eftersom jag varken kunde se, läsa eller höra... Sen vart det däclning i soffan...

Idag mår man som man förtjänar, tror jag har druckit tre hundra miljoner liter mjölk..men känner mig fortfarande sliten.. tänkte ställa mig i duschen o se om några under sker... en tandborstning hade inte suttit fel heller..Klokdoft!!!
Ikväll blir det flörmodligen tacos med madde här hemma o imorgon kanske födelsedags kalas hos Leffe.. o lite mer shopping blir det nog också!!

Stjärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback