GuldKorn!

Igår var en händelserik dag vill jag lova..hehe
Först när jag skulle tvätta försvan min favvo-party-strumpa i torksumlaren.. vet att jag la in den för en av de var ut och in då.. men vart fan tog den vägen sen??? Blev en liten tår i ögat där nästan..har ju alltid på mig dem varanan helg.. En era i mitt liv är slut helt enkelt...suck!
Sen när jag skulle steka lite pommes o laga lite mat så gick brandlarmet igång.. så har alltså gått in i gamla mönster igen, var ju år o dar sen det hända, hur som helt stog jag o stirrade på larmet ett tag o undrade när det skulle sluta pipa innan jag kom på att jag själv måste stänga av det.. jaja..

Förövrigt har jag hittat stället där alla guldkorn finns.. damn, mina ögon stog en centimeter ut hela kvällen... DregelDregel! Eller kanske det var för att jag inte var helt jävla waisted o faktiskt såg mer än en halv meter framför mig... Vart en liten trevlig soft efterfest också med trevligt folk o sen en promenad hem med syrrans heta skor..haha!

Idag är det mest träning o softning på schemat.. Har redan vart i skolan, ny termin.. jippi jippi.... NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback