Vackert!

Har städat som en idot de senaste timmarna.. Var total kaos här innan.. nu är det ljuvligt, nästan så jag får en tår i ögat av all skönhet som omger mig.. =) Varför kan man inte alltid ha det så här.. Om det blir för fest här på onsdag kommer det se ut som fan igen iaf.. eller om besöket kommer, förstår inte riktigt igentligen varför man ska dammsuga så svetten sprutar när det ändå blir stökigt igen.. onödigt! När jag blir stor ska jag ha en städtant!!

Idag vart det skolan på föreläsning.. Var sååå tråkig, började till o med känna mig lite krasslig o snorig för att det var så tråkigt.. Hu.. allt för att ha en anledning att avvika o dundra hem!!! Varför är det så skönt att inte göra någonting.. det e nog det jag e bäst på, fördriva tiden på ingenting.. Onödigt? nä, det gör ju mig till en lycklig människa.. O vad har man inte Januari o Februari till om inte för att samla krafter till den underbara våren.. Då jävlar ska jag ut på Turné..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback