Super-Cicci på språng!

Idag har flitets lampa lyst starkt runt mig..
Pallrade mig iväg till skolan för att gå på föreläsning, det var sååå tråkigt så jag gick i pausen...Föreläsaren sa "Asså" 67 gånger under 9 minuter, behöver jag säga mer?
Väl hemma slängde jag ihop lite mat, o hör o häpna, det blev till o med gott! O det var nästan improvisation.. Kanske har en blivande framtid som mäster kock, vem vet! Fortsatte sedan med att städa lägenheten, vilket var nödvändigt som vanligt OCH så ringde jag tandläkaren, inte en dag försent! Är snart 4 år sen jag var där sist.. fick så klar inte tid förens om 2 månader kl 7.10.. GAAAAAH!!
Nu har jag mailat iväg massa jobbansökningar, lite halvhjärtat men iaf... Usch, får värsta ångest av att söka jobb, känns som värsta rövslickeriet "jag är JÄTTE intresserad att att jobba hos er" NOT!!! Jag har inget val för jag vill inte flytta ut på gatan i sommar, tar vilket skit jobb som helst nu.. skulle nästan kunna tänka mig en sommar-karriär som hundbajs plockare i parken, så desperat börjar jag bli! Så om det är någon som har ett jobb i bakfickan i halmstad trakterna kan ni gärna ge det till mig..=) 
Snart bär det av till träning.. o kanske kanske att jag e lika flitig o pluggar lite när jag kommer hem där ifrån.. Man förvånar ju sig själv ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback