Regn Regn Regn!

 Jag har sagt de senaste två månadernaeller igentligen sen i November till Nina o shilan "Det är för det snart är vår" eller "det kommer bli annorlunda till våren" Tja.. Vad ska man säga.. Den som väntar på nåt gott.. Har varit inne på stan, cyklade i regnet med luvan på o hoppades på att inte bli påkörd.. som ni nog förstår klarade jag mig skinande fram o tillbaka.. Ska "snart" ge mig ut igen då det vanskas träning ikväll..Var myskväll med girlsen igår o givetvis blev det en godispåse.. Att Det Ska Va Så Svårt Att Låta Bli!!!! Så känner att träning är behövligt! Nu är det slut med snackset, ska stå emot!
Dagens plan är mest att läsa en bok då vi måste göra en skit uppgift denna vecka också för NOLL poäng!!! Irritationen gnager sönder mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback