Kärlekens dag..

... så fånigt! Hur kan folk fira något som bara är påhittat för att handels ska tjäna pengar? Märkligt, kan man inte ha egna personliga dagar! Fattar inte what the big deal är!? Jaja, det e nog många som kommer ligga ikväll iaf... hehehe!

Idag har det vart mycket plugg o jag kände mig sjukt nöjd.. har gjort 1/3 av tentan nu. Men när jag började läsa om uppgift två i en annan bok blev jag heeeelt lost, hajjar ingenting! Känner ångesten komma krypande, vill ju va klar ikväll med vad jag ska skriva så det bara är att sätta sig vid datorn imorgon, men det blir nog icke så =/
Måste va klar tills på lördag... Jag måste va klar tills på lördag... Jag MÅSTE!!!!!

Nu blir det soft framför TV med Top Model...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback