kärlek och respekt!

Igår var man ute på turné igen.. Jag, syrran, Nina, Josse och Mia för partajjade som vanligt att Beccas House! Jammen när vi rökte var så sjukt skön, fan vad jag knäcker på att spontan-komma-på-texter.. Damn! I´m Good!  Sen bar det av till Gastons o sen Moon.. Var faktiskt ingen skit rolig kväll direkt, hade inga pengar, o då menar jag inga pengar. Ska snart hem till Becca för pizza o film.. Min älsklade älskade underbaraste grymmaste finaste Nina ska sätta in 50 kronor på mitt konto så jag har råd med pizzan... all min kärlek till dig, min sköna böna!
För övrigt satt jag o minglade runt bland bloggarna på blogg.se för ett tag sen. Mest massa brudar som lägger upp massa om mode.. shit girls, visst att det är kul med kläder men någon måtta får det väl va.. snacka om att vara slav under modetrenderna.. Mitt bland allt dessa mode hittade jag ett guldkorn, en blogg som handlar om alfons som är 4 år och har cancer. Hans mamma skriver bloggen o det är så givande att läsa.. kan sitta och storgråta när jag följer familjens motgångar.. Damn! Värt att gå in o kolla på!!  
alfons.blogg.se 

Nä, nu skaj ag träffa syrran om 10 minuter o sitter fortfarande i bara skinnet, sattsejja!

Kommentarer
Postat av: M.

Läser runt lite bland halmstadbloggar för att kolla vad alla andra människor skriver. Det mesta suger, men din var kul. Verkar ju som om du har lite sunda åsikter oxå. Håller med om att inspirationen lätt kommer när man röker. Man får se till att ha med sig anteckningsblock/fickminne/gitarr. Kolla gärna in min blogg, som iofs inte är en regelrätt blogg men ändå. Ha det tabasco!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback