Fäst Vid Dig!

Igår vart det kåren för att Cissi kom på besök... En lunch först medens Nina Klippte sig.
Sen för fest här hemma med Shilan, Fredrik o Marcus också.. Var skojj, härligt skitsnack på toan som vanligt..haha! Kåren var väl så där, lite folk o inga man kände.. Vart jävligt full ocksåovanligt !! O så vart det en kebab på hemvägen o lite umgänge...=)

Idag var det möte med programföreningen kl 10.. jag var trött trött trött.. Är nu mera, för första gången i mitt liv, med i en styrelse.. Vuxenpoäng.. Vet dock inte vad jag har för funktion, något med att jag skulle räkna o sen var jag reserv på nåt om nån va sjuk.. så jag har två poster.. STORT! hehe
Nu här även staben valts till nollningen, det blir nog bra!!!

Ska återgå till filmen jag kollar på... Stjärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback