EN dag i lyx!!

Det är vad morgondagen har att bringa.. Fick mitt CSN idag.. 7300 riksdaler, känner mig redan fattig, o det är inte ens den 25 än!! Uscha.. Har iaf betalat alla räkningar förutom de två dyraste som dras automatiskt. Tyckte det var en bra idé så man inte glömmer att betala, problemet är bara att de inte dras förens den 31.. det e ju 1000 år tills dess, händer mycket grejjer på kontot dessa dagar!
var också o vrålhandlade idag.. ALL mat var slut, knappt en ketchup flaska i kylskåpet så det blev dyrt dyrt dyrt.. men nu behöver jag nog inte handla så mycket mer denna månaden.. Handlade räkor o avokado o grejjer.. så imorgon kväll blir det lyx på en man hand(ensamvarg, eller vad!) Innan dess blir det en sväng på stan med girlsen.. Kanske ett par jeans från Gina.. dom är ju sååå blilliga o kanske månadens fika !? Förstår inte vad jag gjorde på gymnasiet.. fikade nästan varje dag o var ute o slirade minst en gång i veckan på 1000 spänn.. HUR? Det råder ett stort fett frågetecken kring detta.. vart har min ekonomiska sida tagit vägen..
Nä.. fan.. måste skaffa mig ett jobb... har vrål ångest över detta.. känns som det är någon som sitter där inne o smaskar på mitt samvete, en fet tugga varenda gång det sker en liiiiiten överföring från sparkontot... O vad fan ska jag göra i sommar om jag inte får ett jobb, tanken gör mig svettig.. *ligger i fosterställning i ett hörn o skakar*
Händer en del denna månaden också.. eller lite små events iaf.. Erikas födelsedagsfest på lördag, 19 år!! (nä,jag får inte åldersnojja), Inplanerad dubbelhelg nästa helg o sen till Luind peo in inflyttningsfäest din 10.. O sen ska jag försöka ta mig hem till kalmar, då mor min verkar sakna mig något extremt... "jag kommer om du betalar biljetterna" "ja men sallice, självklart gör jag det om du vill komma hem" O DET SÄGER DU NU!?!?!

Well.. ska få min skönhetssömn nu så jag är fräsch imorgon när jag glassar runt i lyx på stan.. Om ett par jeans för 299:- o en fika räknas som lyx!

Kommentarer
Postat av: Shilan

Haha jaa klart som fan att det är lyx! Jag sitter här och har rå ångest över att jag ska shoppa för max 500:- på Gina liksom.. Haha, vad fan är det som har hänt? Ändå tar man tamejfan aldrig tag i att söka jobb.. Det ska ske snarast! :P

2007-02-22 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback