BajsDag!

Fan vilken jävla bajs dag! Först vaknar man upp och undrar varför det är så ljust!? Jo, för att det SNÖAR!! Jag älskar snö i vanliga fall, men inte nu då det är läge för vår....

Sen så insåg jag att jag MITT ÄGG har tagit bort alla bilder från min blogg.. KAN DE INTE SKRIVA PÅ DEN FUNKTIONEN ATT ALLA BILDER PÅ BLOGGEN FÖRSVINNER OM MAN TAR BORT BILDERNA DÄR!!! så lagom irriterad har jag nu försökt komma ihåg vilka jävla bilder jag haft upplagt, försökt hitta dem igen o lagt upp dem igen.. Suck, Pust o Stön!!!
Irriterande värre.. O nu vet jag inte vad jag ska träna ikväll heller, Spinning o svettas eller Yoga o bli (kanske) lite vigare än innan..?!?!?!


Vilket tufft o hårt liv jag lever....HeHeHe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback