Ängel!

Idag är det 7 år sen Anna dog...
Känns som det var 100 år sen den värsta dan i mitt liv inträffade samtidigt som det känns som igår... Den 2 Februari år 2000.. Vi var nya på Gymnasiet o hade livets goda stunder att se fram emot.. Det sista vi pratade om var hur vi skulle fira vårat "typ" 10-års jubileum.. Men det vart aldrig något firande =/
Mycket kul han göras tillsammans iaf.. En massa födelsedagsfester ihop, Övernattningar, Första fyllan, Road Trips lite här o där i Sverige... Midsommar på Sturkö med Åsa också slår det mesta än idag.. Tre 15 åringar med väskan full med häxblandning o ett paket cigg, som vi hade fått någon på campingen att köpa ut till oss, bar det av på den långa vandringen till det lokala discot.. Haha.. Åsa o jag hade hångel tävling (ovanligt?) men Anna var ihop med Ante så hon förde vidare alla som raggade på henne till oss.. Tack...
"1, 2 ,3 DIIIIIIKE" Alltid i Mitt Hjärta...
Tänkte iaf hänga lite med Anna ikväll.. Har köpt en påse godis, alla Annas favoriter, o tänkte kolla i gamla fotoalbum o lyssna på gamla godingar..=)

Det var väl skiiiiiiit att livet ska va så orättvist.. Hade behövt henne här... Saknad.... Men som Annas mormor sa "Gud tar de goda först".... så jag lär bli en riktigt gamla tant..haha!!
Vi ses igen min kära kära Korven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback