Pluggpaus!

Sitter här hemma och tentapluggar.. It kind of sucks.. hååååårt!!! tråkigare sysselsättning får man leta efter. Kunde man inte haft ett super minne o komma ihåg allt när man har läst det en gång, det är ju skrämande så dåligt minne jag har..

Sista tiden har spenderats i Halmstad, mest med mys och relaxing. Motivationen är noll till att gå ut o va social och ha roligt. Finns saker som är viktigare här i livet...som också är roligt då såklart =)
Helgen har spenderats med att jobba och myyyyysa. Joel kom hit i lördags och det var mys med adventsfika och en trudillutt på stan med Kerstin och Becca också.. Kollade på isdans, i regnet, och gick på stan och fikade på morfar, Himla mysigt ställe det där =)
sen gjorde vi hemma gjord pizza med sjukt mycket pålägg men den va smarrigare än smarrigast=)

Nu längtar jag mest till julen, vill VERKLIGEN hem o träffa familjen och mina kära vänner. Ska försöka byta bort min sista helg som jag ska jobba, känns lite tajt att åka hem på söndagen den 23/12 efter kl 4. inget jag vill direkt!!


Sthlm helgen var förövrigt mysig och kort. Härligt umgänge med mina oldies
och massa mat =)

image393

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback