När Kreativiteten Har Gått På Strejk!

1. Är du snygg? När solen ligger på från rätt håll kan man väl säga..
2. Är du fet? Ibland..
3. Är du smal? Näe, det skulle jag inte kunna påstå direkt..
4. Är du en tönt? Hell Yeah!
6. Är du sjuk? Nej, nästan aldrig!
7. Är du feg? Oftast inte.. en tuff tönt skulle man kunna säga...
8. Är du törstig? Ja, faktiskt precis i detta ögonblick...orkar inte röra mig en halv meter till höger bara..
9. Är du 15 år? Vaddå, är det åldergräns på detta testet?
10. Är du rik? Är student så nope!
11. Är du fattig? Nej, inte direkt, har ju ett extra knäck så lite deg rullar ju in på kontot varje månad..=)
12. Är du smart? Som Tusan, För Tusan!
13. Är du shoppingsugen? Ja, måste måste måste ha de där finfina skorna jag såg...
14. Är du retsugen? Fröken retsticka är mitt andranamn!
15. Är du saknad av någon? Ja, av massor tror jag....=)

Fyra SKULLE;
1. Skulle du vilja vara längre? Nej, är nöjd som det är..inte för kort för att vara kort men inte för lång för att kunna använda högklackat=perfa!
2. Skulle du vilja väga mer? Okej... Låt mig tänka... eeeh.... NEJ!!!
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Eh, nä..
4. Skulle du dricka dig full nu? Nej, ser jag inte direkt någon mening med...

Sju KAN
1. Kan du vifta på öronen? How Bout Nooooooo!
2. Kan du slicka dig på näsan? How Bout Noooooo!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja, det kan väl alla...
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Hmm, möjligvis när jag sover, om det inte slinker ut ett o annat ord då också..
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? jo, men ser ingen anledning till det.....??
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja, det hoppas jag...
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Herregud, det är ju så 1999!!! (o min sitter kvar sen dess)

Fyra ANTINGEN ELLER

1. Pierca tungan eller näsan? Nä,  då väljer jag en tatuering!
2. Vara seriös eller rolig? Beroende på situationen, men rolig är ju roligast , såklart!
3. Brinna upp eller drunkna? Nej, fy tusan! Gammal och lycklig!
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Ännu, ett bevis på att det är åldergräns på dessa frågor.. Är faktiskt inte hemskt att umgås med sina föräldrar,typ ett av de bästa som finns så sjävklart väljer jag mammi y pappi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback