Höjda Hyror Lagom Till Jul.... TACK!!!!

Eftersom Halmstads studentlyor har så oerhört låga hyror har underbara HFAB bestämt sig för att höja hyrorna till 2008. Det bockar o bugar vi alla rika studenter för.. Precis det man behövde. Inte nog med att studenthyrorna redan kostar någon 1000-lapp mer i månaden än vad vanliga ettor kostar, nu ska skiten höjas lite till.
När jag fick hem januari månads hyresräkning öppnade jag kuvertet med fasa och tankarna gick oavkortat till en pappkartong längst laholmsvägen, det skulle förmodligen bli min nya adress.. men... va fan!!! HFAB har höjt min hyra med hela 10 tunga riksdaler.. 10 fucking spänn, 10 armhävningar, 10 runda silverpengar, 1 guldpeng i månaden. Detta bidrar ju med att HFAB får in hela 120 kronor mer på ett år, hoppas det var värt all irritation som har uppstått hos alla (nu från 10 kr) fattigare än fattgaste studenter.

Jag tackar än en gång HFAB för det trevliga boendet de bidrar med.. God Jul Till Er!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej gumman !
Hur länge ska man som trogen blogg-läsare behöva vänta på ett nytt inlägg ?! :)
Hoppas allt är bra med dig och att du har fått en fin start på det nya året.
Saknar dej och Älskar dig ! PUSSPUSS

2008-01-06 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback